неделя, 26 септември 2010 г.

Красавицата и Звяра (без Звяра)

 Това е тортата за втория рожден ден на малката сладка принцеса Ади, която си пада по не чак толкова сладката Бел от Красавицата и Звяра. Тя Бел принципно си е много красива, но на мен не ми се получи. Не мога да ги рисувам тия лица и това си е. Тук е мястото да си призная, че когато майката на Ади ме помоли да й направя торта  с Бел и идея си нямах за какво ми говори. С тия три момчета съм толкова далеч от "момичешките" приказки. Естествено, знам историята за красавицата и звяра, но изобщо не бях наясно, че красавицата всъщност се казва Бел. Може би се питате къде е звярът? Пробвах се да го моделирам, но стана като една огромна буца кал и се отказах. Най-любим ми е часовникът. Много ми е сладък и симпатичен! А защо свещникът се вайка? Ами защото не успях да му задържа ръцете изправени както е в оригинал. 
Е, признах си всички несполуки покрай тази торта, но се надявам, че все пак ви харесва. Рожденичката беше много щастлива, което значи, че съм си свършила добре работата. 

6 коментара:

  1. Прекрасна- приказна торта.
    Буболинката, всички ви торти са невероятно красиви. Аз лично съм пробвала някои от рецептите ви, получиха се много сполучливи.
    От много отдавна чакам появата на този блог.
    Честито!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Хубава си е Бел, аз поне по-хубава не съм виждала :)
    А часовникът и чайникът са уникално сладки :))

    ОтговорИзтриване
  3. Буболинката, прекрасна е тортата, както и всички други!
    Аз само воайорствам в Тортената тема на бг-мама и винаги с нетърпение чакам следващото ти произведение. Радвам се, че вече има твое местенце в блог-пространството. Ще го посещавам с интерес!

    ОтговорИзтриване
  4. Бубе много е хубава тортата и идеята й.... :) Предполагам че това с личицата става с повече практика- ако я направиш още 10 пъти съм сигурна че разликата ще е огромна между първата и последната ;)Въпреки всичко тортата си е уникална и си е твоя. Тези дребни детайли си ги виждаш само ти :)

    ОтговорИзтриване
  5. За теб може да са несполуки, за мен са очарователни детайли! Часовникът е невероятен, Бел е красавица, а на кого му пука за звярът?! Много ми хареса надипленият бордюр на тортата, наподобява роклята на Бел :-)
    Казвала съм и преди и пак ще кажа, магьосница си ти, Бубе!

    Поздрав най- сърдечен,
    Милена

    ОтговорИзтриване
  6. Ееееееееее, толкова сте мили и снизходителни! Благодаря ви за коментарите.
    Миленка - идеята ми за бордюра беше точно такава - да наподобява роклята. Радвам се, че съм успяла.
    Хриси - за добро или лошо не повтарям дизайн, тъй че е абсурд да се мъча още цели 10 пъти! ха-ха
    Ели - продължавай да воайорстваш, че както се очертава ще има материял за гледане.
    Бухтичка - особено ми е приятно, че си се отбила и тук.
    Мони - много съм щастлива, че се доверяваш на рецептите ми и още повече, че ти харесват. Стремя се максимално тортите ми да са радост не само за окото, но и за небцето.

    ОтговорИзтриване