неделя, 24 октомври 2010 г.

Торта Hannah Montana

Тази торта сътворих за едно приказно красиво, чаровно и артистично момиченце на име Фани, което стана на цели 7 години. Колкото цветен и весел е дизайнът, толкова сладка и емоционална е и рожденичката!
Не само истински се забавлявах докато проектирах и декорирах тортата, но благодарение на нея изживях нещо наистина прекрасно - видях радостта в детските очички. Рядко имам шанса да видя как реагират малките ми клиенти при първата среща с тортата. Обикновено идват мама или тати да я вземат, но без детето, за да е изненада. После ми пишат или се обаждат да разкажат каква е била реакцията и аз се опитвам да си пресъздам картинката. Но нищо не може да се сравни с живия контакт. Да усетиш онази неподправена детска радост, да видиш еуфоричното подскачане, да чуеш пляскането с ръце и възгласите - това е нещо съвсем различно!!! Очите ми се напълниха със сълзи от радост като гледах колко щастлива и доволна е Фани. За нея тортата беше пълна изненада. Най-много се впечатли от изписаното й име върху втория етаж на тортата, защото точно такъв, всъщност, е нейният подпис. Открехна ме мама Милена и съм й много благодарна. Всеки път, когато предавам тортите, ми е трудно да се разделя с тях, защото много си ги обичам, но в този случай ми бе по-трудно да се разделя с малката Фани.  Искаше ми се грейналите й очички и звънкото й гласче да не си тръгват от моя дом.
Благодаря ти за експлозията от емоции и за ведрото настроение, с което ме зареди, чаровна госпожице! 
 Още снимки може да видите тук

1 коментар:

  1. Привет-мривет,както казва Пипи...!
    Благодарна съм на Мария, че чрез нея открих твоя блог, който вече сложих в любими и ще следя с интерес- това са неземно красиви торто-творения! Дори да ми сложат ножа на гърлото, такова нещо не мога да сътворя...едно огромно брависимо!
    С усмивка
    Пепеляшка - Мария

    ОтговорИзтриване