неделя, 28 ноември 2010 г.

Романтични торти за любими хора

Е как веднъж поне не ми се случи мъж да направи поръчка ?!? Съпруги и приятелки се изтрепват да радват половинките си с торти и кексчета, а на мъжете явно и през ум не им минава, че биха могли да изненадат приятно любимите си с нещо сладко и красиво. 
Тази торта е един от многото примери за казаното по-горе. Тя е и доказателство, че доволният клиент винаги се връща. Поръча ми я Теди за рождения ден на своя съпруг (тя е и майка на Ина, за която правих тортата Джунгла). Искаше нещо семпло и романтично, с което да му покаже колко много го обича. Довери ми се изцяло относно дизайна, а аз само това чаках. Отдавна ми се искаше да направя нещо в този стил. Обожавам комбинацията от кафяво и слонова кост. За жалост имам проблем с оцевтяването на захарното тесто в кафяво - все не постигам наситен цвят. Затова този път реших да заместя боята с най-обикновено какао. Взе, че се получи страхотен шоколадов нюанс и при това без да се разваля консистенцията на фондана. Но имам и още един проблем с кафявото - не мога да го снимам. Измазаните ми с шоколад торти изглеждат толкова апетитни и красиви в действителност, а по снимките са като наплескани с кал, да не кажа нещо далеч по-гадно. 
Точките и маргаритките са друга моя страст и моменталически ги добавих към дизайна. Харесва ми как се получи и надипленото бордче отстрани на тортата и колко красиво и стилно си контрастираше със сатенената панделка. Липсваше ми само акцентът, затова прибавих и малката поздравителна картичка. Семпло, елегантно и шик! И поредния мъж, изненадан приятно от съпругата си! А за мен отново имаше страхотен подарък! Благодаря ти от сърце, Теди!!!

Тази торта също е подарък изненада за рожден ден, но от сестра за сестра. Поръча ми я Силвия за нейната скъпа сестра Меги. Още с първия мейл, който получих от нея, разбрах колко голяма е обичта помежду им. Едно от многото прекрасни неща, които ми се случват покрай тортите е, че се докосвам до хората и до техните съдби. А още по-хубавото е, че никога не оставам равнодушна към тях. Конкретният случай определено ме разчувства. След куп неприятности и тежки моменти, които бяха сполетели Меги, сестра й искаше да я разведри и зарадва и за целта бе избрала мен. Пишеше ми, че не се сеща за нищо по-добро от една красива и вкусна торта, направена от мен.  Аз също имам сестра и веднага приех задачата присърце. Изискванията бяха тортата да е изцяло шоколадова и декорирана с пъстри цветове. 

Като знак на признателност, че  е такава добра сестра, подарих на Силвия ето това къпкейкче. 
А поуката от тази история е, че човек може да се справи с всичко когато е обичан и обича!


5 коментара:

  1. Бубе, точките са ми страст:)И двете торти са очарователни и прекрасни, но първата много ми легна на сърце! При следващото забавление с торта ще изплагиатствам този прекрасен надиплен борд:)
    Пожелавам ти хубава и творческа седмица!

    ОтговорИзтриване
  2. Винаги съм харесвала много тортите ти, Бубе! Но напоследък забелязвам тенденция към изчистване на дизайна, което страшно много ме радва. Не копирам по принцип, но първата с удоволствие бих я издокарала 1:1 при пръв удобен момент :) Поздрави и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви! Плагиатствайте на воля! Изчистеният дизайн е моя страст, но пък повечето хора обичат по-натруфенките и шарени торти, а за мен е важно да се съобразявам с желанието на клиентите ми. Но когато ме оставят аз да избера визията, винаги предпочитам по-семплите и изчистени декорации.

    ОтговорИзтриване
  4. Невероятно красиви! Аз не бих могла да ги направя. Възхитена съм!

    ОтговорИзтриване