понеделник, 14 февруари 2011 г.

Бъдете влюбени и обичани не само днес!

Сигурни си мислите, че съм претрупана с поръчки послучай Свети Валентин. Нищо подобно! Единственото нещо, което сътворих по повод празника, са две къпкейкчета. Ще ви ги представя с помощта на моя чаровен асистент Девин, който така се въодушеви от идеята ми да го снимам, че дори ми позволи да му измия муцунката, издайнически оплескана вследствие консумацията на някое и друго шоколадово кексче. 


 Поръчката за това кексче дойде от Ива - сладкото и чаровно момиче, което преди време зарадва своя любим за рождения му ден с двуетажната  торта с поршето. Сега ме помоли за Свети Валентин да напарвя къпкейкче с пате (може би така си викат на галено). Искаше отстрани да има и сърце от сапунени мехурчета, но нещо не ми се получи, затова се наложи да прибегна до традиционни сърчица. Тях направих с помощта на най-новата ми придобивка, която получих като подарък по пощата от една прекрасна жена, с която все още не съм имала честта да се видя лично, но често си пишем и говорим. Тя твори невероятни торти, които може да разгледате тук. Вал, благодаря ти от сърце за прекрасната изненада и за милото писъмце! Кексче с пате едва ли е сред най-типичните любовни подаръци, но със сигурност е един сладък и оригинален начин да кажеш "Обичам те!" И едно фотографско пояснение, в случай че се чудите какво прави Девин - много просто, праща въздушна целувка на патенцето, защото лошата му майка не му позволява да го намляска наистина.

И понеже много харесвам Ивчето, реших и за нея да направя едно валентинско къпкейкче - доста по-традиционно като идея и изпълнение, но пък от сърце. Обожавам мечетата под всякаква форма и вид и може би затова ми е супер приятно и да ги моделирам от захарно тесто. 

Освен кексчето с патето, Ива ми поръча и едно с цветенца за рождения ден на бъдещата й свекърва, която е родена именно на 14 феврурари. Днес ЧРД има и моята баба Магда. Да ми е жива и здрава!!!
 На всички влюбени, било то в половинката си или във виното, пожелавам весел празник, много настроение и положителни емоции! Любовта ще спаси света, а във виното е истината!

3 коментара:

  1. Бубе честит да ти е и на теб празника(който и от двата да празнуваш) :)А този сладур на снимката ми иде да го изям барабар с кексчетата. Нацелувай го от мен :*

    ОтговорИзтриване
  2. Бубе,
    честит празник и за теб! Бъди много обичана и влюбена в живота! Целувки и прегръдки за теб и милите ти мъже :)

    ОтговорИзтриване