неделя, 15 декември 2013 г.

Ангели небесни

Преди близо две седмици получхме прекрасна покана от детската градина на Девин за Рождественски концерт. Дечицата от неговата група ни канеха на коледно тържество в църквата. Девин, за да не разваля изненадата, тайничко ми сподели, че ще бъдат ангелчета и ще пеят коледни песни. Направо настръхнах от вълнение!!! Обожавам детските представления. Толкова са трогателни и мили, а аз така се разчуствам, че лея ли лея сълзи от умиление. 
Реших за госпожите и за всяко от дечицата да направя курабийки, декорирани с ангелчета. Исках да ги зарадвам и да им благодаря за невероятната емоция, с която щяха да ни дарят. 
И така месенето, печенето и украсяването на меденки започна. За два - три дена къщата ни се превърна в сладкарска работилничка. Навсякъде цареше творчески безпорядък (ама голяяяяяяяям безпорядък!!!) и ухаеше тъй приятно на мед и канела. Както неведнъж съм ви споделяла, декорирането на курабийки ми носи изключително удоволствие. Така ме увлича, че не мога да се спра. Обикновено украсявам двойно повече бройки от предварително заплануваните. И сега така се получи. На финала имах над 80 коледни меденки. Ето ги и тях!
















А концертът беше вълшебен! Църквата се напълни с хора и беше тъй вълнуващо и празнично! Посрещна ни отец Александър с кратко слово, а след него черквата се огласи от звънките гласчета на нашите малки ангелчета. Пееха коледни песни в съпровод на пиано и виолончело, а очите ми се пълнеха със сълзи. Беше наистина и приказно, и прекрасно. 



Пожелавам и на вас да се заредите с такова настроение за Коледните празници, сърцата ви да са изпълнени с любов, а домовете ви - с много топлина и уют. Бъдете щастливи!
А на следващия ден след концерта, ми се обади г-жа Танева, директорката на детската градина, да ми благодари за жеста. Стана ми толкова мило и приятно!

12 коментара:

  1. Ехаа! Красота и вълшебство! Меденките са невероятни - толкова са красиви, че не зная притежателите им как биха имали сърце да ги хапнат! Пък децата наистина са като ангели, магията на изпълнението им си личи дори на снимките!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ооооооооо, дечицата със сигурност са си ги хапнали с удоволствие! А иначе хората наистина предпочитат да си ги запазват за красота и спомен, отколкото да ги изяждат. Аз самата никога не съм яла декорирана курабия, макар да съм направила стотици. Някак сърце не ми дава. А ангелчетата бяха прелестни! Цялото тържество бе много вълнуващо и истинско.

      Изтриване
  2. Бубе, благодаря ти за емоцията!

    ОтговорИзтриване
  3. Бубе,
    голяма майка си и голяма жена с прекрасно сърце!
    За таланта - не говорим, той е твой спътник навсякъде :)

    ОтговорИзтриване
  4. Ето до като четях и гледах се усмихвах и наслаждавах !!Браво Бубе!! Вече имам Коледно настроение!!


    ОтговорИзтриване
  5. По-красиви сладки от тези не съм виждала! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ааааааааа, със сигурност има, но и тия не са никак лоши! :) Поне аз си ги харесвам.

      Изтриване
  6. Бубе, тези меденки с картинките на ангелчета, дядо Коледа и други герои ти ли ги рисува??? Изглеждат като картинки? Невероятно красиви творения си направила, няма как да не са били в еуфория всички, които са имали щастието да получат!!! Браво, отново шапка долу!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Къде ме прати, бе Танче??? Аз ако можех така добре да рисувам, охоооооооооо! Това са си картинки, разпечатани на фонданена хартия.

      Изтриване